gott nytt år 02.53

gott nytt år mina kära läsare :D

kvällen var helt ok..

nyårslöften har ni sånna?.

själv fixade jag till tre sådär fler kan ju komma under året?

  • sluta lägga ner tid på saker som inte är värt den tiden.
  • försöka se allt från den ljusa sidan ,försöka vara stålt över den jag blivigt..




    "nu är 2009 slut. skulle vilja säga att min kärlek är lika så.
    men så som 2010 blir mer år blir min kärlek mer.
    älskade dej 2009 och 2010 kommer inte ändras.."


2009



ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? nja
Bättre än förra året? nej
Någonting du aldrig kommer glömma från år nollnio? mycket men dom som hjälpt och dom vet vilka dom är
Har du flyttat under år nollnio? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar ? ja
Isåfall vilken? många
Har du kysst en främling? - vet inte

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit nollnio? jobbig..
Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? mm.. tyvär
Har någon sagt jag älskar dig till dig? mm :(
Har du haft ett hemligt förhållande? ne

SORG&HÄMD.

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? tror inte de
Har någon i din släkt avlidit? ja
Har du slagit någon med knytnäven? hah
Variit i slagsmål? ne


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja
Isåfall vad? inget jag vill dela med..
Har du skämt ut dig? de händer dagligen
Har du ljugit för en vän? har nog hänt
Har du varit ute en hel natt? inte hela
Har du blivit tagen av polisen? nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? ja

SKOLAN&FRITIDEN.

Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? va?
 Vilken skola går du på? - solängen
har någon varit elak mot dig i skolan? vet inte
Hatar du ngn på din skola? - ja?
Har du gjort ngt framsteg? - nej med tanke på att jag inte är så mycket på lektioner ^^
Haft alla rätt på ett prov? - jo fan de har jag

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ja
Har du förlorat en vän? - ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - ja




daniella

va fin blogg du har :)

hur är det idag ?

2010-01-01 | 17:16:44 | http://daniellakaplans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0