ester och jag

går dagen blev de inge skrivande för när jag satt på bussen blev jag JÄTTE illamående och trodde ärligt talat jag skulle spy men de gick endå.
när jag kommer in i huset föll jag heltenkelt bara ihop och började gråta.
jag blir så jävla rädd när de blir så där!
gick ner och la mej halv sju , somnade då oxå.
vakna runt halv 1 gick upp och drak vatten som jag blev jätte illamående av.
vaknade runt sju låg kvar i sängen eftersom att jag fortfarande mådde illa.
jag hatar när man mår jätte illa men inte spyr för då brukar de ju bli bättre.
nu har jag och ester legat i soffan hela dagen och kollat på tv.
denna dag fortkätter förmodligen så här oxå.
stannar kanske hemma i morgon  oxå!

puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0