söndag med ebba!

godaftoooon :D

i dag vaknadejag runt tolv och gjorde inget alls..
sen rustade jag lite i mammas och pappas nya rum, målade spaklade jo lite sånt.
hade ju tänkt bara ta de lite lugnt i dag men så saknade jag ebba helt otroligt mycket..
ringde till henne och en halvtimme senare satt jag i bilen på väg dit.
när jag kom dit bakade vi en kaka som hade säkert vart otroligt god om vi inte bränt den.
men god var den iaf, åt tacos och sen satte vi oss vid datorn lite lyxigt med en varsin mac ;)
inget man är van vid varje dag , den dagen jag har mycket pengar ska jag absolut köpa en mac älskar tangenterna..
vettefan när mammsen kommer och hämtar mej men kanske slänger in ett inlägg i kväll innan natten kommer :)

nu ska vi dunka muuuuusiik :p
knäppt lite roliga kooort :D






ebbis



ebba

hihi,

har saknat dig skiit mkt! <3



hatar sista bilden...!

2010-02-07 | 20:27:52 | http://eebbawahl.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0