måndag 10/2-10

skoldagen var inte riktigt som dom brukar vara men kul som fan vare ;)
haha jaja , orkar inte berätta mer om de..
var med julia efter skolan och vi gick ner och köpte jeans , ni får se dom i morgon.
gick och kekade och sen drog vi oss vidare hem mot pullis plays.
stannade bara där en liten stund och sen gick jag till bussen.
satte mej där och somnade till..
rätt vare är vaknar jag då är jag i gysinge PANIK haha sån tur hade jag en awsome busschaför som sedan vände och sjusade hem mej ! THAAAAANKS säger jag bra ;)
kom hem och kollade på andra avenyn , kollar ni på de?
och efter de tog jag en promenad med vovvsen,

min fråga är i dag?!


 

äre bara mina hårsnoddar som får ben och gömmer sej eller händer de er också? ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0