internet...

förlåt för den otroligt dåliga updateringen om sista fyra dagarna men mitt internet har varigt helt off..
men nu funkar de fint igen och jag är tillbaka!

i dag har de ju varigt skola som vanligt...
efter skolan åkte jag och julia hem till henne hämtade lite saker och sen sjusade hennes lossas mamma ner oss på stan och så tog vi bussen till hedesunda.
kom hem och åt suttit vid datorn vart på promenad och nu ligger vi vid en varsin dator och kollar på weeds :)
awsome om jag får säga de själv.
i morgon har vi idrotts dag i skolan jag och julia ska gå på promenad.
sen åker vi nog in till stan och chillar runt lite där :)


gammal bild på mej 1,5 år :)

jessica ♥

fin blogg !

checka gärna min också =)

pöss

2010-02-17 | 22:25:35 | http://rodiin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0