DÅLIG UPPDATERING

ja jag har haft otroligt dålig uppdatering men detta är för att min dator är sönder och använder bara mammas nu tills vidare.
det är ju ganska mycket med installationer oh shiit med bilderna så de blir inte så mycket bilder , tyvär.
skolan har varigt helt okej , efter skolan gick jag ner på stan för att jag skulle träna.
men hade glömt gymkortet , CRAP!
sån jävlans tur är de gym för ung i morgon oxå så då kör jag då ist.
kom hem och åt lite kek.
sen började jag kolla på en film Alex tipsade mej om , four brothers.
tyvär har jag den inte med svensk text så de är ganksa svårt att fattta men de går.
till de här underbara filmen hade jag en stor kop med tee och ben&jerrys.

LOVE BEN&JERRYS :D

haha puss på er !





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0