svar på frågestund

ida om frågestund:
Varför började du blogga? :)


Ida! jag började blogga för ca två år sedan då en kompis vissade mig.
har bloggat lite till och från sedan dess, men denna blogg har jag haft i två år.
ibörjan var de bara en rolig grej men nu är det som en öppen dagbok som jag på
något vis behöver!


evelyn om frågestund:
# hur trivs du i skolan nu?
#Hur länge har du rökt?
#Hue brukar du sminka dig?

puss :*

 Evelyn!
 1. jag trivs otroligt bra och känner att jag faktiskt kan lyckas på den skolan jag går på just nu!
 2. jag har rökt två år ungefär!
 3.jag brukar faktiskt bara ha lite puder och roge mascara och lite penna på ögonbrynen!


alva om frågestund:
*om du inte hette sheila vad skulle du vela heta då ?
*favoritplagg i garderoben ?
*vad tycker du är bäst med dig själv ?
*om du fick ta med 3 personer & 3 saker till en öde ö vad & vilka skulle de vara ?
*din favoritplats ?
*hur skulle en perfekt lördag för dig se ut ?
& till slut .. vad gör en puma som du på nyår då ? ;)

alva!
1.hm om jag inte hette sheila hah , ja jag har alltid velat heta något typ skom sky aicha alexis nå lite häftigare! betyder ju inte att jag inte kan döpa mina barn till nått av detta!
2.hm favoritplagg.. svårt har inge speciellt trivs i alla mina kläder men de senaste veckorna har mjukisbyxor vart en gåva ;)
3. haha ja vad tycker jag bäst om med mig haha vet inte faktiskt de enda jag kan säga att jag trivs med är väl endå min rumpa hahah :'D
4.gitarr tändare cigg(intebra).. julia två snyggingar till oss ;)
5.favoritplats ? hm.. uppe i min stuga under ett jätte stort träd tycker jag om att vara sitta och tänka för sej själv är alltid skönt.
6.en perfekt lördag skulle vara sova länge träffa kompisar gå på någon fest och sedan åka till den man älskar och sova där ;)
7.nyår ja då blir de middag med Lännerströms och sedan far väl alla åt olika håll vem vet de är kanske mig du firar med i slutet alva? :)


Daniella Miranda
om frågestund:
Gillar du att bo i hedesunda? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

 daniella! nja både och känner mig ganska off här ute och man blir lätt utråkad. på sommaren finns det inge bättre en hedesunda men vintern r riktigt jobbig!


Alice Hedin
om frågestund:
Vem var den första du blev kär i? :)

 Alice ! den första jag blev kär i va en kille som heter emil! träffade honom sommaren 2008. (de va första riktiga kärleken)

anni [ foto, vänner, livet! ] om frågestund:
Saknar du Hedesundaskolan?
Vem är din bästavän?
:-)

Anni! nej jag saknar inte hedesunda skola ,visst dom roliga minnena men det var aldrig en bra skola tycker jag!
 jag har många nära vänner men ingen så nära som julia!


Anonym om frågestund:
heej!
är du singel?
vad brukar du göra efter skolan?
brukar du skolka?
vad vill du ha i julklapp?
vad brukar du och din bästis göra?
Hej! ja jag är singel!
efter skolan brukar jag antingen åka hem och plugga eller träffa någon kompis!
nej jag skolkar inte efter att ha skolkat hela sjuan och förstått vilken chans jag fick i min nya skola har jag aldrig skolkat.
i julklapp vill jag ha mycket men dels objktiv och stativ till min kamera!
haha ja jag och min bästis kan göra allt från att ligga framför tv till att vara ute på våra egna små äventyr!!





hoppas ni blev nöjd med svaren!








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0