tränningsvärk!

igår tog min kära vän sara mig på ett äventyr i hennes grannes källare..
ooh där hade vi hård tränning.. haha jag har sån jävla träningsvärk!!
knappt kunnat gå i dag , jaja nu sitter jag hemma och funderar lite på hur jag tycker om min bok..
svårt att bestämma mig.. ahha vilket fall.
barnvakt i dag ska snart gå och hämta dom , men först tänkte jag göra detta




längst ner har vi den jag spelade in för ett tag sedan.. jag sitter i lite andra tankar och sjunger fel många gånger.. haha
hoppas du blir nöjd nu trainpotter!

god kväll på er!

Anonym

aaa men inte heelt nöjd;) lite dålig ljudkvalite men jävlit schysst att lägga upp. är de du som spelar gitarr=? ha en najs helg

//ts

2010-12-17 | 21:19:30 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0