Tappat lusten..

just nu denna tid och sekund känner jag att jag inte har lust att hålla igång bloggen längre.
allt med min blogg är APtrökigt..
tråkig design, head och sen skriver jag ju inte om något speciellt..
det som faller mig i smak för tillfället liksom?
ganska tråkigt tycker ja.. dåligt med bilder och har jag bilder är dom tagen med mobiltelefonen eftersom att
min kamera fortfarande är på lagning..

just nu är jag också ganska förbannad på något jag inte vet varför....


kollade på hollywodfruar ! fick en liten ide då.
mamma och jag har pratat länge om att göra tattuering en som vi båd har.. vi har varit inne på många olika grejer men denna är anorlunda och eftersom att jag bara sätt isabel ha en sådan kan de inte spela stor roll



nu tror jag att jag ska gå ner kolla film och tycka lite smått synd om mig själv.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0