Söndag!

igår va en trevlig lördag!
mycket hände och de va inte bara en rolig lördag utan en Great lördag.
haha jaja nu ligger frans och julia nere i mitt rum och sover och jag kollar nickelodeon hahah (med lillebror)
så jag sitter inte ensam!

dagens planer är väl att städa lite i rummet och här hemma övrigt för att underlätta lite för mamma.
julpynta lite extra nu för om endast fem dagar är de ju julafton.
sen ska jag nog träna en sväng.
anntingen styrke eller en rejäl springtur.
det får bli som det blir, frukost nästa kanske?
men vad?
jaja nu blir det att väcka julia och frans.




i morgon får jag också tillbaka mina naglar! hah (:





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0