oerhört glad!

dom två sista dagarna har jag fått två super gulliga komentarer.!
dom värmer verkligen och de känns jätte kul att blogga då man vet att någon faktiskt läser!
så du som skrev de fina komentarerna TACK!
tänk vad så lite som en komentar kan göra en hel dag!

iaf! idag va jag och färgade håret. eller blekte det.
syns inte nå mycke på kort men i verkligheten!
så om man tänker att jag har haft svart hår så är jag i dag brunette :)
första gången jag blivit riktgt nöjd!
snart ska jag och Sara ut och gå prata lite sådär!
ska äta också så jag lär avsluta detta lilla inlägg!!


                    




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0