nyfiken hela tiden haha

ååh, va gulligt skrivet!!
lust att mejla mig berätta mer om dig Trainpotter`? :)

[email protected]



jaja alla som vart inne de senaste dagarna kanske sätt att jag fått underbara kommentarer.
jag blir såå nyfiken då jag får en fin komentar som jag fått av denna såkallade "trainpotter"
och särskilt då de kommer fler komentarer från samma!!
iaf dom här senaste dagarna har jag kollat på två gripande filmer!!
helt sjukt bra va båda två!



Changeling handlar om en ensamstående mamma och hennes lilla son walter!
bara två tre minuter efter att filmen börjat försvinner walter och den här filmen handlar om hur hon desperat letar efter honom!

hittar hon honom??? haha kolla på den SJUKT bra!!




pojken i randig pyjamas!
handlar om tiden under andra världskriget då ena pojkens pappa är nasist och andra är jude.
och hur dom blir kompisar och massa annat!

skit bra kolla!!



trainspotter

de är jag som sjunger här http://www.youtube.com/watch?v=x4XQfDd0iMc



nä men låten är grym, du ser ut att kunna gilla den:) inget mejl än, ja är sådär hemlig beundrare bara, ;9

2010-12-16 | 23:50:27 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0