lördag!

denna lördag känns så jävla lovande..
allt börjar rätta till sig nu och det känns riktigt bra!
mamma,pappa alfred och elias är borta hela dagen och mamma och pappa kommer inte hem förns super sent i natt så jag blir ensam :/
ska göra lite frukost och sen ska jag nog upp på hockeyplan och åka skridskor med Sara.
sen kommer nog julia med fyra bussen!
så min lördag ser helt ok ut, måste promenera till ica och handla lite mat! haha



morgonens osminkade bild , men de bjuder jag på (:



trainspotter

du e fan vacker på riktigt! vissa känner man inte igen utan smink men du e lika het.. skejta lugnt

2010-12-18 | 14:33:11 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0