Julpanik!

kom just på att vi är mitt inne i december och jag har inte ens julpyntat..?!
de är ju typ inte så långt kvar till själva julafton.!
ingen kläning och inge julklappar färdiga än!
HELT oförbered för jul..






har ni nå bra julklapps tips? :)

alltså till mamma pappa och två små bröder.





Elin O

till mamma och pappa kan du köpa "personliga böcker" på designforum. De är en bok där man får fylla i svar på frågorna som typ, De här är ett av mina första minnen med dig, de bästa med dig är ,och massa sånna saker och så kan man sätta in bilder och så, kika in där och kolla, de står typ , "till min mamma" på boken ,tänkte bara tipsa om de , kul om man vill ha nåt personligt liksom

2010-12-08 | 22:05:09 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0