jul shopping

hallå!!
igår hade jag rätt fullt upp..
mamma och jag va på stan från kl 11 till sex.. rätt jobbigt.
men handlade mycke grejer jag behövde och saker jag inte beövde hahah ;)

kavaj på hm 399 kr

skjorta hm 149 kr

strumpbyx upphållare 79  bh 99 trosor 59 allt detta på gina pluss leggins.

julklänning 399 gina trico


sen efter de åkte jag ut till ebba på julklappsbyte med flickorna.
åkte hem runt tio och fick annat besök.
somnade väl runt fem i morse.. hahah nu ska jag snart in i duschen och sedan till gävle på Lilla julafton med min moster och hennes familj!!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0