godmorgon !

jag ska slänga in ämnet idag också!

jaja godmorgon alla glada!
själv är jag sur , mina flingoor finns inte och jag fick itne upp mjölkpacketet..
tänk vad så lite kan göra för att få mig sur en morgon!
nu får vi då tacka min kära lillebror som räddat allt med laktos mjölk ist och andra (äckliga) flingor
hahah stakcars lilla vän.

nu ska jag upp och fixa de sista sen drar vi mot bussen och sen är de skola.
vet inte riktigt vad dagen har att bjuda på!
förmodligen pepparkakasbak med Jennie och mamma.!
märks väl slänger in ett inlägg efter skolan !



               




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0