Godmorgon!

jaja nu har jag hört att min så kallade "hemligbeundrare" kan sjunga iaf ;)
ahahah får se om han som jag antog att de var får sin vilja igen om får höra en låt där jag sjunger!

i går fick jag ett sånt sött litet medelande igen om bok jag har fått låna


ett bokmärke! tack och lov jag är grymt bra på att förstöra böker!
tacl älskade du de gjorde mig super glad !!!!

nu måste jag upp och borsta tänderna och sedan dra vidare till skolan..
plickten kallar... hahah jaja ha en under bra dag kommer hem rätt sent idag så får se när nästa
inlägg kommer !!


Anonym

hehe nu när du sa de var de exakt så ja tänkte.. kör en helgkonsert!!

2010-12-17 | 11:34:03 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0