dag 17 - det här saknar jag

dag 17 också den sista dagen på dom här ämnena!
sedan får jag komma på något annat roligt att hitta på att skriva om ;)



de jag saknar är att vara liten!
allt va rätt enkelt endå man behövde inte tänka på så mycket?
de största problemen var väl vem som skulle komma till vem när man skulle leka med någon.
elr då man inte visste vilket strösel man skulle välja till glassen ahah helt obetydliga saker?
nu är de svåraste att bästema vem man ska vara kompis med vem man kan lite på och om man kan träffa den där killen eller inte , om man ska följa kompisarna och dricka och röka ha sex osv..

de jag saknar mest är en dag att bara vara jag och göra de som jag vill de som folk vanligtvis skulle tycka man va dum i huvet för att man gjorde..
men då skulle ingen behöva bry sig om vad jag gör och vad jag inte gör.
jag skulle göra vad som helst för att få vara 6 år första dagen i skolan igen.. göra om vissa beslut som redan togs då och bara vara barn få leka och veta att man alltid är trygg.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0