då det inte finns någon mening!

jag har en otroligt nära vän.
hon hjälpte mig igenom det jobbigaste som någonsin hänt mig.
även fast jag inte har avslutat de kapitlet så är hon anledningen till att jag kämpar än idag.

men när något händer en sådan människa som alltid har stöttat dig och allt ändras till att du måste stötta henne.?
hon fick reda på att hennes kille vart otrogen och shit jag visste verkligen inte vad jag skulle göra då jag fick reda på det.
allt i hennes liv är en enda röra, jag har aldrig varit i en sådan situation själv så jag vet verkligen inte hur jag ska kunna få henne på rätt spår?
hur får man världens positiva att gå från de mest negativa i hela världen.?
okej finnas där för henne men de räcker nog inte nu, o fyfan va de gör ont att inte kunna göra annat en att lyssna när man vet att de inte funkar för henne.
hon behöver råd och hjälp men jag kan inte ge henne dom.

så nu frågar jag er hur gör man om man älskar någon så hårt att man skulle kunna ofra livet för den här människan ? hur hjälper jag henne?

trainspotter

säg exakt som det är: hur mycket du vill hjälpa men vet inte hur. bara umgås så hon inte sitter själv ochn tänker för mycket.

2010-12-15 | 10:26:30 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0