internettcafe!

sitter har pa internett cafet och checkar facebook.
gansak coolt att man har typ 23 handelser varje gang man loggar in.
haha eller sa va de inte de.
och de akn ju cksa bero pa at min kare van julia skrivit i min logg 4 ganger. hahah
sotan da ! i dag har vi bara legat vi poen och tagit de lugnt.
far se vad som hander i kvall.
om en vecka aker vi hem igen och de e mycket som ska goras.
de ska shoppas skor och klader.
och de ska besokas olia stallen.
pa feredag ska vi till aqualania ett vatten land tydligen jatte kul!
oh jag e oppen for alla forslag.
nu ska jag forsoka fa med mej daneilla hem for att vi sedan ska kunna gora na kul :)
hah puss pa er




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0