Hejsan Bloggen! Nu har jag varit i spani...

dsc00574 (MMS)

Hejsan Bloggen! Nu har jag varit i spanien i typ fyra dagar. Kom på att jag inte ens gjorde ett inlägg och berättade att jag åkt. Men iaf har vi shoppat mycket. Kläderna på bilden har jag shoppat hittils i dag ska vi också shoppa haha oj va med pengar det går. Vilket fall kommer det här bli ett dyrt inlägg när för att mamma inte ska bli allt för arg när hon där teleräkningen så säger jag hejdå nu. Hoppas alla får det underbart det sista av sommarlovet. Och jag ska försöka hitta internet då blir det dock inte å,ä,ö Puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0