friday night..

åkte till selma en stund nu på kvällen och pratade om allt som hänr under den här senaste tiden.
i dag har jag faktiskt lärt mej mycket.

vissa "vänner" kommer till dig i jobbiga situationer, andra håller sej borta och vissa kommer i dessa tilfällen och sedan försvinner dom igen.
jag har faktiskt inte så många äckta vänner.
jag har bara ett fåtal vänner som alltid finns för mej och stannar.
som accepterar ett nej och förstår att ibland behöver man lite tid för sej själv.
många av dom "vänner" jag har haft längst har sakta men säkert visat sej att vara dom som kommer i en jobbig
situation men sedan går då dom fått reda på dom stora detaljerna för att inte känna sej oinformerad då det börjar pratas.

vilket fall. detta inlägg skulle inte handla om det här egentligen.
jaja , nu ska jag kolla på film!

puss


























lite bilder från spanien






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0