8 timmarr!

om fyra timmar åker vi till arlanda och sedan vidare till spanien torrevieja.
haha fyy va kul jag och daniella ska ha.
vi har redan planer det första vi gör i morgon bitti då vi kommit fram är att gå ut till polen.
packat och donat hela dagen och självklart glömde mamma de viktigaste "handuk".. men som tur fick jag låna sånn. men endå.. -.-
jag som skulle sova i dag lite så blev de inte för vi kollade på alice i underlandet och så va den så spännande så jag kunde inte sova.
ska försöka sova lite påvägen till arlanda.
de är ju enådå två timmars sömn och de är iaf lite att klara sej på.
skit närvös är jag också.
och om mamma läser de hör blir hon skit glad men iaf. har jag skit ont i magen för att vara utan henne i två veckor.
så här har jag ALLTID varit enda sedan jag va liten och skulle till min pappa i england.
haha jaja , nu ska jag umgås med daniella!


skríver i bilen !

puss sheila




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0