2 dagar kvar!

fick en fråga om allt va bra!
och på grund av at mitt prt sc inte funkar svarar jag bara så här!
jo visst, jobbigt tillfälle i livet just nu bara!
om två dagar åker jag och daniella till spanien o då glömms alla bekymmer !
vi lämnar skiten i sverige!
dom här senaste dagarna har varit riktigt tuffa så jag har bara umgåtts
med lite folk som man kan ta de lungt med.
i kväll vet jag inte vad jag ska göra det enda jag tänker på är att jag inte borde ätit den där
kebbabrullen :'D
men betty svensson kanske kommer hem i kväll o då kanske vi ska leka lite ;D
annars kanske man ringer upp inkis ;D
i morgon ska jag liksom ha avsked!
träffa alex thommi o danii, låna böcker och så!
fan också måste packa i dga ;'D
pussssss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0