1 agusti 2010

i dag är det 1:a augusti shiiiit... tiden går så jäkla fort.
om exakt 12 dagar åker jag och min lilla älsklig till spanien och är där i 2 veckor.
det ska bli så skönt och nu räknar både jag och daniella ner till den stora dagen!
haha tror faktiskt jag ska börja packa lite smått eftersom att denna vecka är jag
borta ganska mycket.
i dag kommer daniella och hennes familj till oss vi ska planera lite till spanien.
på måndag ska jag inte göra något speciellt.
tisdag blir det ön med massa härligt folk och sedan tälta :D
onsdag åker jag till edsbyn för att vara med morfar!
och är där till löördag då johan, jennie,viktoria och emil kommer och plockar upp mej oh sedan
vidare på småstadsliv.
söndag åker jag hem med dom.
sen är de ju liksom den 8:de och bara 4 dagar kvar !
så lite förberäd ska jag allt vara.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0