tänkte så här..

satt inne i min lillebrors rum med datorn medans han spelade ps2.
kollade runt på lite bloggar och hittade
en mycket intressant blogg och otroligt intressanta inlägg.
tyvär stängeds min dator av så jag minns dock inte vad sidan hette men sak samma ska komma till saken.
 
hon skrev iaf om att hon tyckte folk som rökte och drack blablabla..
det jag nu försöker få fram i detta trista inlägg är..
har vi rätt att dömma?
nja...
själv är jag faktiskt lite eller rättare sagt mycket emot dömmning eller hur man nu kallar det.
för att en männniska väljer att börja röka eller dricka i tidig ålder så blir det stooooora saker av det.
alla har ju såklart ett eget val och alla har absolut rätt till att tycka vad man vill men.
inte dömma.
blir så otroligt trött på folk som dömmer en.
själv vet jag ju absolut hur det känns att bli dömd för sina misstag och förlora vänner p.g.a det.
men jag säger så här "vänner" som försvinner då du gjort någt dåligt och sen kommer tillbaka.
dem är inga äckta vänner dom som däremot stanna och visar att dom är besvikna!
där har vi äckta vänner ta vara på dom.
och sluta döm.

vad tycker du om rökning och alkohol?








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0