godkväll

ligger här i mörkret helt slut..
var hemma idag också men endå helt ut pumpad..
det kanske kan bero på mina jobbiga nätter och drömmar...
ja jag erkänner att jag drömmer en hel del jävla
mardrömmar just nu..
faktiskt helt sjukt jobbigt..
men vad gör man i morgon åker jag iaf till skolan.
sen vette tusan vad jag hittar på.

funderade på att hitta nån trevlig bild men de ser mörkt ut.
den 22 april , blir jag av med kameran pappa ska åkta med
jobbet till blabla.. så han har snällt och fint frågat om han inte kan
få låna kameran och de kan han faktiskt få göra!

men nu ska jag ta och försöka sova

godnatt och sov så gott alla !

puss
sheila




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0