från solstråle till åskmoln hur går det till?

jo hörrni de ska jag berätta..

min dag började så tidigt som kl 8.
gick upp gjorde mej klar , sedan åkte jag och mamma in på K möte.
gick helt okej , bättre en vad jag trodde att de skulle göra.
efter det gick vi på caffe och fikade , drak godaste chilatten på länge.
satt där och pratade en stund , sen tog vi en sväng på stan , köpte en liten present
åt lille bror som fyller 11 om 15 dar.
fyfan va stor mina små bebisar blir..
lille bror växer ju förfan om mig :(
sen provade vi jackor fram och tillbaka fy va arg jag blev
 hittade en AS snygg jacka men så fans  den så klart inte i min storlek.
typiskt.....
iaf, sen var mamma tvungen att åka hem och jag fortsatte.
träffade mohamed och nåra till.
sen kom molly och daniella ner på stan gick runt där med dom och så var jag ju super glad för att
julia skulle komma hem..
så får jag ett sms att hon kommer i morgon-.-
det var då mitt toppen humör på 1000 försvann ner på 0..
iaf sen kom pappa och hämtade  mej.
sitter hemma nu och är riktigt slut i kroppen men tror fan jag ska ge mej ut på en sväng endå.
så länge benen bär kör jag :)


dagens outfit.



puss Sheila





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0