FÖRLÅT !!

men nu har jag en riktigt bra ursäkt!

först i några veckor har internettet inte funkat ch den här veckan har jag varit i Kläppen (fjällen)
och kom hem för ungefär en timme sen.
min vecka i fjällen har varigt jätte trevlig.
vi åkte med en familj till och vi har ätit gott och åkt jätte mycket skidor.
jag har faktiskt lyckats hålla mej på skidorna i år och inte på magen.
vi har haft fint väder hela veckan förutom två dagar.
jag har märkt att jag har förlotat jätte mycket lasare super tråkigt men jag får skylla mig jälv när jag inte skriver men hälsa alla nu att jag är tillbaka och på fötterna!


lite bilder från kläppen jag var liksom inte fottograf där i år :)


hahah , oj hittade bara en (A)
nu ska jag kolla på båda systrarna i jeans :)







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0