en dag med ebba :)

hejsan mina kära läsare (ni som är kvar)

haha tyckte lite synd om mej själv där uppe ^^
min dag har jag tillbringat med ebba,
super mysigt fast vi faktiskt inte gjort något speciellt.
vi har kollat på film och bara myst pratat och ja , allt man behöver göra ibland.
stort tack för idag ebba!

i morgon kommer min älskade julia hem ska försöka få tag på henne
men p.g.a att det är 5 timmars tidsskilnad mellan sverige och thailand så kanske det blir svårt.
ska nog titta in till molly en sväng i morgon också.
morgon dagen blir fullpackad helt enkelt.
först på morgonen har jag möte men "K" som vi kan kalla det.
efter det ska jag nog träffa molly och sedan julia.
får se om jag stannar hos julia i natt..
vi har mycket att prata om och jag skulle faktiskt behöva min bästavän just nu!
tack och lov att hon kommer hem.

puss sheila





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0