yra flickor en fredagd kväll..

haha , ja nu ligger alla och ser rätt döda ut.
fast dom försöker att ha kul så somnar dom nog snart..
HAH , nu har jag tid att skriva om dagen lte mer nogrant.
skolan som vanligt fick sluta 13.55 för vi inte hade musik som är sista lektionen.
så mamma kom och hämtade mej åkte till valbo och köpte mina kristallglas jag har fått pengar till av mormor.
bilder kommer  i morgon när jag är vid min egna lilla dator.
den så köpte mamma världens coolaste spargris åt mej det stog "slås sönder vid nödfall" haha så jävla bra tycker jag själv.
sen åkte vi hemoch jag städade och donade.
runt sju kom selma och hämtade mej så åkte vi till sanna.
där var rebecka sanna selma elin johanna andrea och alva.
åt mat och redan då började vi drika Burn Monster.
haha , runt tolv så började jag och selma snurra runt på golvet och var as yra.
la mej ner på golvet en stund och blundade kändes som om att jag somnade :D
haha , sen gick vi ut och tävlade om vem som kunde snurrra längs.
slutade med att selma och andrea snurrade längst och belv as yra låg nerpå marken och typ hyperväntelerade.
så sannas bror fick komma och hjälpa oss in med dom.
ganska läskigt men nu sitter vi här och de är gansaka mysigt.

detta var de enda vi drack i dag X'D
nu ska vi mysa lite här

PUSS OCH KRAM !






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0