torsdag 17 september

hade as ont i knät i morse och kunde inte vara med på idrotten.
sen var de fullt ös resten av dagen i skolan .
efter satt jag och julia och pratade med molly mohamed och adam .
gick ner på stan och mötte upp julia som hade tat bussen...
lata unge säger jag bara.
gick upp till mollys lägenhet var där en pytte stund.
tillbaka till skolan mamma kom och hämtade mej och så åkte vi och hämtade bror.
hem till bondeland XD
nu ska jag snart äta lite kek och sen blir de över till vikkan.
haha klara skickade just min head  FINFIN snart kommer den oxå upp..
puss så länge





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0