mellan himmel och jord.

jag vet inte riktigt vart jag är just nu faktiskt.
står liksom i mellan och jord.
har en otrolig saknad inom mej och hälften är min syster och den andra till en mycket speciell person.
du hade ju så ofta rätt?
varför lämnade du mej ?
nu när jag behöver dina råd som mest.
nu när du ska säga de är lungt gumman du kan bo hos mej.
och krama om mej och kolla på mej så där busigt som bara du kan.
ta mej om axeln och gå vidare.
och under tiden säger du jag sa ju de dom är inte bra för dej.
men inte ens du är här längre.
jag ångrar att jag någonsin sa som de var med E.
för på något viss känns de som om du gick åt ditt egna håll när jag sa de.
vi gick skilda vägar men jag vill tillbaka.
vara den där som du tycker så mycket om och kallar alla olika smeknamn.
de är nu som du ska ge mej råd om hur jag ska göra om jag ska följa mitt hjärta eller din magkänsla.
förmodligen skulle de bli din magkänsla men vad säger den?
ska jag fortkätta som jag gjort eller ska jag sluta nu innnan han tar mitt hjärta på riktigt?
du vet väl , du tog ju de en gång för inte så länge sedan.

nu är frågan om jag gör rätt?
men nu gör jag som jag vill..
jag ska inte ta någons skit och ska heller inte ya emot era jävla komentarer.
erat problem.
inte mitt.
har inga svar är bara trött på allt jag får höra från folk.
mitt liv har inte bätt om era komentarer och heller inte om er...
problemet ligger hos er inte hos mej.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0