måndag 21 september.

nu sitter jag och lyssnar på musik :D
kollar ut över mitt BIG rum och tänker fyfan va städat de är.
tänker oxå att jag är kissnödig men alldeles för lat för att orka gå upp ;')
tänker på alla mäniskor jag saknar .
kusin , mormor, AC , vänner OCH min underbara systert.
när jag tänker på de ryser jag.
undra vad hon tänker?
hon är egentligen bara fyra men när jag var fyra tänkte jag mkt.
hon sitter på ena sidan jordklotet och jag andra.
saknaden efter henne är stor.
hennes stora mörka ögon och de lockiga håret och den där busiga blicken.
saknar dej.

skolan helt ok.
hem och städade.
kollade oth och sen så nu sitter jag här !

ska plugga lite nu puss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0