it is monday IGEN ! :O

haha , back to reality tycker jag måndagar känns som.
men de håller fyra dagar sen är man tbx på super sena kvällar.
inte för att de håller på vardagarna heller men nästan..

i dga var jag i skolan som vanligt.
jag har räknat ut att man spenderar ca typ 20 år på att gå i skolan ?
eeh , och de enda man hör är jo men du måste få en utbildning?
SO WHAT ? mitt fucking liv är typ slut efter att jag gått färdigt skolan ?
haha men har inget val eller hur ?

efter skolan gick julia och jag ner på stan och kollade på vinterjacka.
men hittade ingen.
ska kolla intersport i morgon oxå ! :D
sen köpte jag en kofta tröja osv..
men bilder på de kommer senare eftersom att bror har min dator ..
använder hans nu och den är dock inge bra -.-

ska fixa lite nu och sen ska jag SOVA !:D
haha puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0