hur orkar man?

dagen har vart heeeeelt crasy..
har inget mer att säga om de mer en ..
hur orkar man ?
hålla på som du?

iaf . sen var jag och julia kvar på skolan satt och pratade med skröder och daniii.
efter ett tag kom en tjej och gav oss kak packet (julia fick de)
och skröder tog de sprang i väg och jag eftet.
sen stanade han och vi gjorde en deal .
vi delade (han åt alla förutom två)
julia blev galen och han bara skrattade
sen gick vi hem till henne jag kollade buss tid och sen så drog jag hem.
åt mat , hem till F&F.
nu har jag gjort läxor och snart ska jag kolla på tv :)

puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0