gårkväll

i går kväll var jag med alva.
vi cyklade runt och pratade om allt.
de var så jävla skönt.
tack gumman för att du lyssnade.

jag har tänkt på de där..
man tänker otroligt mycket på de dåliga.
och mycket mindre på de bra.
jag ska börja tänka på de bra.

efter att alva åkt hem så satte jag mig och började kolla på heartbreak kid.
rätt bra de jag såg av den.
för efter de somnade jag kanske runt 1..

i morse så gick jag upp med mamma för hon och fia skulle på nå .
köpte på några filmer ( 6 st)

hahah , jag har blivigt besatt av filmer nu för tiden :)

nu ska jag fika med fia och mamma och sen ringa julia :p






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0