fredag 25 september.

godkväll bloggen..

dagen var helt ok efter skolan hade jag utväklingssamtal.
de gick ganska bra och vi pratade bara allmänt om allt.
efter de dorg mammsen och jag till ICA MAXI handlade lite freags mys.
godis osv.
sen betällde vi mat och hämtade bror.
åkte hem och åt super god kina mat.
gick ner och drog på mej min otroligt sexiga mjukis dress^^
oxh dom här otroligt snygga ulltofflorna.
har legat i sängen och kollat på blondinbellas tv-dagbok.
själv tycker jag hon är riktigt patetisk men de är min syn..
nu ska jag snart gå fram och träffa alva.
ikväll blir de filmer som ska kollas eftersom mamma köpte två nya åt mej.
ska bli skönt med helg.



dessa beslut som du gör i dag kan påvärka hela ditt liv.
jag tror jag faller för de jag önskade jag kunde hjälpa dej med.
se dej växa och bli den jag vet att du är på riktigt.
jag vill ju vara en del av din utväkling och se hur hela du blir starkare och starkare.
men de du håller på med kommer inte bara påvärka dej och din kropp utan även mej och min.
önskar dej lycka till men jag kan inte vara mer en din "bekanta vän"..
önskade jag kunde mer







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0