förlåt för tråkiga inlägg..

för de har de värkligen varigt.
och de ska bli en ändring på de men när?
de är en annan fråga ^^
i dag var skolan vanlig enda fram till lunchen.
efter att vi ätit så bytte vi om och cyklade 3 mil.
man kunde cykla 4 mil oxå men hade så otroligt ont i mina knän så jag tog tre mil.
haha , de var så jävla kul alldeles innna vi skulle åka så cycklade jag runt med julia.
och helt plötsligt propar hon till att jag ska svänga .
sen ba NEJ !
så hoppade vi med cykeln och började skratta och så skriker hon igen NEEEJ!
haha en till planka i vägen och den här gången flyger hon av cykeln ASSÅÅ jag skratta sååå jävla mycket XD
efter att vi cycklat så satt jag och väntade på julia som inte om .
tröttnade och tog bussen hemma.
nu ska jag dusha och äta middag .
sen ska jag sova är så jävla trött ! :o

puss så länge





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0