favoriter just nu..

dom som känner mej vet att jag har en ganska konstig musik smak.
allt från picture med kid rock till dead by april - taylor swift osv.
alltså en ganska konstig musik smak.
men de där med musik tror jag beror på hur man ligger till i livet!
musik har alltid varigt ganska speciellt för mej.
så min musik still har varigt mest efter hur jag mått.
just nu är jag lite vilsen och lyssnar på allt som kan vara något bra.

som tex..

dead by april - what can I say.
picture- kid rock.
taylor swift- white hourse
katy perry- thinking of you.

de är dessa låtar som sitter närmast mej just nu..
texterna tykcer jag betyder något men har inte klurat ut vad de betyder en.
nu ska jag sätta datorn utanför dushen och dusha till lite what can I say med dead by april

SHIIIIIT mitt spotify funkar inte och nu får jag panik ! :o
HELP !!!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0