en liten bit som saknas

nu ligger jag här och har tråkigt kl är halv två och jag har ingen dator som vill funka med dvd.....
och eftersom att mammas en kompis är här kan jag inte kolla på tv...
har suttit inne på msn as länge men ingen är social.

i dag va jag med julia.
kom till henne runt halv fyra.
runt sex gick vi ner på stan träffade lite folk och sen så åt vi.
när vi ätit och stannade en stund för en liten drik paus så kommer ett "emo"

julia:jävla feta emo
sheila: men julia seriöst var tyst!? ;o
julia: men gumman vafan tror du hon kommer göra?
sheila: hon kanske har ett rakblad med sej !

men de roligaste var att vi var seriösa?

haha sen gick vi hem och så satt vi vid datorn.
tog 20 over tio bussen hem.
kom hem och satte mej vid datorn -.-

nu´ska jag försköka komma på en smart ide att kolla på film!

puss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0