en kan hon..

.. haha jag avgudar min "farmor"
det känns som om jag måste säga till er alla att detta inlägget är till min kära farmor
min såkladade farmor är inte de enligt blod men i hjärnan och hjärtat är hon de.
i dag kom de tårar i mina ögon när mamma berättade att hon har blivigt blind på de
friska ögat.
min farmor älsakr att sticka och hålla på med blommor.
men inte länge till kan hon göra de.
i dag skulle jag varit med selma och rebecka.
men när farmor undrade om jag ville följa med och kolla på någon liten butik här hemma.
vad svarar man när ens farmor kanske inte kan se en mycket längre till.
så jag hoppade in  bilen med morsan och drog och hämtade henne.
kom ditt och kollade runt en "kärring" butik men endå.
runt kvart i åtta körde vi hem henne.
de var hemska att se att hon knappt kunde se när hon skulle till bilen.
den här butiken skulle vara klädd och inredning vill jag bra säga..
och min farmor är inte så fin i käften heller..
och när vi står utanför huset säger hon;
men vafan skulle de inte vara inrednings saker där oxå?
jag tyckte inte jag såg något!?
Mamma: jo men de varnju dom där faten glasen speglarna ..
farmor: jaha , jag tyckte de bara såg ut som massa skit hon satt in i butiken XD

asså de låter inte kul men SHIIIIT va vi skrattade..
men nu hörni ska jag kolla på idol

puss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0