tillbaka !

tog lite ledigt i tre dagar här ganska skönt faktikst men nu är jag tillbaka och ska skriva så mycket som jag kan.
går dagen tilbringades med selma och rebecka satt uppe till fyra och pratade , helt otroligt att vi hade så mycket att prata om.
vaknade av att selmas lillesyster började kolla på häxan sur tant -.-
och att hennes hund sprang runt...
åt lite frukost och drog mej hem :)
nu sitter jag här och har duschat ska snart fixa mej för vi frå främmade..
ha de så bra


ssselma (:

jag älskar min familj så mycket, den är bäst! ;) HAHAH

2009-10-25 | 15:20:12 | http://selmaaengstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0