nicke nyfiken

ÅÅÅÅH , nu är jag så nyfiken så att jag snart spriker.
jag lider av nyfikenhet och min mamma gör de inte direkt enklare för  mej.
i dag sa hon till mej att de var bästa att jag skulle vara snäll nu för att dom hade köpt något ganska stort till mej?
vad kan de va ?
tänk tänk , jag vill ju ha en systemkamera de vet jag att jag inte kommer få av dom men asså endå börjar man tänka?
haha , vettefan va de kan vara får stå ut tills på söndag !

hah nu är mormor och morfar här och om en timme ska farmor och farfar anna och micke komma
mysigt värre men jag skriver väl en rad om vad jag fått senare?

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0