mycket att göra lite tid

haha , ja då kanske man inte ska sitta vid datorn ?
men jaja .

missade bussen i dag -.-
inte kul men har man en underbar farfar och farmor så skjusar dom ju in en (a)
skola
hhem och nu har jag AS mycket att göra.

ska städa mitt rum lite fort så jag får tyst på mammsen.
sen ska jag fixa färdigt emils present.
jobba två timmar och göra läxor.
låter inte mycket men kl är redan 5 så jag har en anning brottom!

men nu ska jag börja städa .
keka lite och dra och jobba emil får komma sist i dag :')

kanske ska fixa lite musik före jag städar (a)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0