måste sköta mej!

haha , ja nu har de inte blivigt så mycket bloggande och de ska de bli ändring på.
hoppas jag,

igår
var de skola slutade tio i tre.´
satt en stund i skolan med nicholas julia och anton.
sen tog jag och anton bussen till honom.
så fick vi typ damp ryck och började spruta MASSA hårspray på varandra.
och tjejer ni kan ju täka er hur jobbigt de är när en kille håller fast en och sprayar.
asså var jag gasnska körd.
haha mitt hår var stenhårt efter.
men så trode jag att han hade gett sej men inte var de så inte.
låg och kollade på simpsson och så började han spraya igen-.-
drog ner på stan runt halv sex.
missade den bussen så jag drog med julia till aberg och va med henne oh daniélla på helges.
tog 20 över åtta bussen hem.
kom hem osså var fia och östman här åt lite mat med dom och satt och pratade.
sen kom selma och rebecka och sov här men de kan inte vart så kul...
somnade runt halv 1 .

idag
vaknade av att mamma väkte mej runt nio.
oh frågade om jag hade hört bil larmet i går  ? ;o
blev as sur.
men då väkte hon ju rebecka och selma oxå att jag sov as dålig för dom låg och pratade...
dom åkte runt 10 men jag sov typ fortfarande.
gik upp och så kom mammas kompis hennes man och barn.
julia kommer nog hit i kväll osså ska jag va barnvaktn...
hade häldre gjrt nå i gävle eller nå sånt.
men men , någon kanske vill va med oss?






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0