måste erkänna..

..att just i dag var de bara att försöka fatta att jag inte kan vara på topp everyday.
klev upp i dag kl sex för att typ bevisa för mej och världen att jag inte kan bli sjuk ..
men världen sov och jag gjorde mej i ordning.
redan då började jag bli lite små yr men är man envis är man.
gick till första lektionen.
försökte mitt bästa men kännde att jag tappade glöden och kände mej svimfärdig.
bad om att få gå ut och sätta mej.


smsa mamma och sa att jag skulle komma hem.
tog bussen hem och pu bussen pratade jag med thim.
kännde att jag värkligen inte var social men jaja ..
hem och innanför dörren kände jag hur jag börjar svettas som in i helvete och fryser samtidigt?
tar av med ytterkläderna och sätter mej ner på golvet händerna för ansiktet.
mamma hjälpte mej ner och bäddade ner mej i soffan.
kollade på en super bra film  vänner för livet  .
somnade till den och sov i från 12 till halv 6.
reste mej upp och började gå mot trappan börjar gå upp och svimmar i trappan.
närj jag på nå viss får liv i min hjärna igen sätter jag mej upp med händerna för ögonen och bara försöker intala mej själv om att jag måste erkänna för mej själv att jag är sjuk AS HELL !

kom på nå viss upp mammsen hade gjort god mat till mej på nå viss slank de i ganska lätt..

låg i soffan i stortkätt hela dagen.
i morgon ska jag va hemma och erkänna att jag är sjuk..

nu ska jag släcka lampan och somna till lite musik






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0