ler igen

am i faling in love?

hmmh , kanske på väg?
nu är frågan är de så här man ska känna ? o.O

när jag ser dina stora blåa ögon skulle jag kunna svimma.
de är som att du tror varje gång du kramar mej kommer
vara den sista så du håller alltid i så otroligt länge.
du kollar på mej och när våra ögon möts så lyser du upp.
man kan undra om du någonsin är ledsen?
när du säger mitt namn är de som om de är bara du som kan säga de.
när du drar mej mot dej och kramar om mej , de går inte att beskriva.

när jag tänker på dej lyser jag.
du har fått mej le igen.
när de är fler i samma rum känns de som om de är bara vi
 som pratar och att de bara är vi i HELA världen.
till och med i dag när de var massa problem runt om kring var de bara du och jag.

du har lyckats få mitt hjärta börja slå igen och jag tror inte de kommer gå att stanna de nu.

jag ler igen



wilma

den ja tror att de e babe ?:)(L)

2009-10-23 | 16:37:54 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0