kroppen säger till..

har vart lite små hängig nu ett tag men inte mer med de.
i dag i skolan hade jag svårt att andas.
efter skolan åkte jag hem.
kom hem till fyra och sov fram till åtta.
har ätit nu och ska väl kans´ke kolla färdigt på hollywood fruar.
i morgon blir jag hemma och sover för nu hostar jag som tusan!



Julia

Hej! Jag vet att jag är sjukt seg på att svara, det har vart mycket på skolan. Tyvärr säljer jag inte längre töjsmyckena för jag har inte riktigt lyckats få dem tillräckligt hållbara. Nästan alla jag sålde har tappat yttersta toppen :/



Krya på dig!

2009-10-12 | 22:29:53 | http://juliapysslar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0