hur tänker du?

ja í dag blir de inte nå bloggande om min dag.
den har ju varit som vanligt?

men iallfall...
nu är mina tankar lite överallt
i dag började jag om i skolan..
fick en "dålig" start och nu ska jag ge järnet
de är ändå framtiden vi pratar om här.
MIN framtid.
min framtid ligger i mina händer och de är jag bara jag som kan bestämma hur de ska se ut.
jag tror ändå att vi alla har drömmar om hus familj och arbete?
(ett roligt arbete) men inte fan kommer väl jag få ett roligt jobb om jag inte ligger i som fan nu?
men ändå känner man sej lite confused va fan jag är 13 och helt plötsligt börjar folk prata om gymnasiet?
då tänker jag va fan de är ju långt kvar dit jag är fan liten!
men nu när man tänker extra är de faktiskt bara tre år kvar.
men jag är faktiskt riktigt tacksam att jag fick en andra chans och börjar om.

någon där ute med skilda föräldrar?
haha ja då är vi två
min biologiska pappa bor i australien..
praktiskt taget andra sidan jordklotet..
inte alltid så kul.
just nu har jag ingen kontakt med honom, och de är ändå lite synd på grund av att jag faktiskt har en lilla syster.
jag har inte träffat henne sen i julas och de är otroligt lång tid tycker i alla fall jag.
någon slags skyldighet?
ja man tycker ju faktiskt han hade kunnat skriva ett mejl eller skickat ett kort.
men nej inte nå kort här inte.
jag tycker de är hans skyldighet att iallafall höra av sej när hans barn fyller.
ja jag kan säga att jag är ganska bitter när de gäller de..
men de var en gång en person som sa till mej att man lägger ner för mycket tid och ork på att hata.
han är faktiskt inte ens värld mitt hat.
jag är faktiskt lyckligt lottad att jag har lasse (lossas pappa)

hur tänker du ?


nu ska jag ta en dusch ha en trevlig kväll






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0